Kære alle medlemmer,
Vi håber i vil benytte jer af denne mulighed og deltage i generalforsamlingen i jeres klub.
I har her muligheden for at høre kort om året der gik, men også komme med input og ideer til hvad I synes er vigtigt af fokusere på fremover.
Der har været fuld fart på i 2024 og vi er vokset til ialt 290 medlemmer og er en af Danmarks største klubber 😊
MEN udviklingen på ungdomsmedlemmer er alvorlig og jeg håber vi på general forsamlingen kan drøfte hvordan vi i fælles flok aktivt kan vende den tendes og få mange flere unge ind og prøve verdens sjoveste sport !
Der vil være kaffe og kage, samt en afsluttende vand/øl.
Har du lyst til at indgå i bestyrelsen for en 2 årig periode og fokusere på noget du brænder for, er du meget velkommen til at kontakte Thomas (men ingen fare for at blive valgt ind, ved bare at møde op 😊 )!
Der indkaldes hermed til Generalforsamling i HGI Bordtennis
torsdag den 20. februar 2025 kl. 19.00
i Royal Stage mødelokale 2
Dagsorden iflg. vedtægter:
1. Valg af dirigent og referent
2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år
3. Forelæggelse af regnskab for det forløbne år og meddelelse af decharge af Lasse
4. Behandling af indkomne forslag
5. Forelæggelse af bestyrelsens budget for det igangværende år
6. Fastlæggelse af kontingent for den kommende sæson
7. Valg af bestyrelse, herunder
valg af 3-5 bestyrelsesmedlemmer, valgt for 2 år ad gangen,
valg af 1-2 suppleanter til bestyrelsen, valgt for 1 år ad gangen,
Bestyrelsen, som skal bestå af 6-10 medlemmer, der efterfølgende konstituerer sig selv.
8. Valg af revisor og eventuelt revisorsuppleant, valgt for 1 år ad gangen
9. Uddeling af hæderspriser
10. Eventuelt
Ad 4) Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være indsendt skriftligt eller via mail til bestyrelsen senest 1 uge før generalforsamlingen afholdes.
Mail til formand@hgibordtennis.dk
ad 7) Bestyrelsen består pt. af: Thomas Hjermind Jensen, Torsten Hansen, Bent Tusse Schultz, Mark Zebitz, Jørgen Schultz, Ann Holm, Lasse Holm, Lone Simonsen, Bjarne Christensen, Tine Suhr, Henrik Kragh (Suppleant), Kasper Lophaven (Suppleant)
På valg er: Torsten Hansen, Bent Tusse Schultz Mark Zebitz, Lone Simonsen og Lasse Holm.
ad 8) Revisor: Henriette Schönemann – suppleant: Morten Brammer
Hillerød, den 23. januar 2025
Med venlig hilsen – Hillerød G.I. Bordtennis Bestyrelse
VIL DU SPILLE I HILLERØD GI BORDTENNIS
Vi elsker bordtennis sporten, og vi elsker når vi kan få flere til at være med.
Hvad enten du er nybegynder, en gammel rotte,
eller måske et stort bordtennis talent,
så glæder vi os til at se dig i bordtennishallen i Royal Stage.
Læs meget gerne vores velkomst folder sæson 2024/2025 her [ link ]
PRØVETRÆNING
Ønsker du at meldes ind i klubben, så klik her
Ønsker du en prøvetræning i klubben, så klik her
Du bruger holdsport når du skal:
Når du skal se klubbens kampplaner eller ratinglisten . (login før du kan se den)
eller tilmelde dig til et dansk bordtennisstævne.
Se i øvrigt vores side om mange relevante stævner her .
Er du nyt medlem så skal du have licens (fås ved kontakt til medlemskasseren i klubben)
og oprette dig på BordtennisPortalen jfm. denne vejledning
Her samles alle informationer om bordtennis i Danmark.
Hvis du vide hvilken række du skal spille i ved et stævne, så find det her .
Bidrag med din tid til nemme opgaver i Royal Stage, og få både hygge, oplevelser og penge med hjem til klubben.
Vi får ca 100 kr/time, som udbetales halvårligt og ved fælles hjælp til at tjene over 20000 kr i 2024 (og endnu mere hvis DU også hjælper til).
Læs mere her Royal Stage Frivillig
Booking af vagter gennem dette system:
SmartPlan : royalstagefrivillig.smartplanapp.io
SmartPlan App : smartplan.dk/mobileApp
N B! For at forbedrede dig til opgaverne som frivillig i Royal Stage så holder der jævnligt kursus du skal deltage i inden din første vagt.
© Hillerød GI Bordtennis
Kongelige Scene · Milnersvej 39 · 3400 Hillerød