Onsdag aften var en masse forældre, spillere og bedsteforældre mødt frem til Ungdomsudvalgets forældremøde for U1, U2 og Ungdom Øvet holdene.
Mødeleder, og Pointstævneansvarlig, Helle Brodersen bidrog med vigtig viden om vores dejlige klub hvor hun bl.a. fortalte lidt om klubbens historie, samt dens store bredde fra yngste nybegynder til seniorelitespillere – i vores klub er der plads til alles udvikling.
I meget korte træk:
Pointstævner (Helle)
Alle nye og nyere spillere opfordres til at deltage i ét eller flere af sæsonens Pointstævner som starter op nu i weekenden 10. - 11. november.
Der vil blive oprettet et “Pointstævnehold” med alle interesserede, som derved vil kunne modtage vigtige beskeder og påmindelser via Holdsportprofilen/APP’en.
Det er derfor vigtigt med en tilbagemelding på, om den enkelte spiller ønsker at deltage, så klubben kan sikre at der er indløst licens til at spille.
Læs mere om Pointstævnerne HER.
Øvrige stævnemuligheder (Louis)
Ud over Pointstævnerne er der mulighed for at få spillet kampe i en række stævner, og også for at deltage i sociale klubture til hyggelige stævner.
Eksempler på stævner kunne være Egedal Cup i den kommende weekend hvor flere af klubbens nybegyndere er tilmeldt, ØM Ungdom i starten af januar, klubture til Triton/Odense og DGI Landsmesterskaberne i Vejen. Se alle sæsonens relevante stævner HER.
Brug af spillerfotos i klubregi
Da vi i forbindelse med Pointstævner og andre stævner laver en Facebooktråd, i hvilken vi opfordrer jer som forældre til at lægge billeder og sjove kommentarer op, vil vi bede om jeres tilladelse til at benytte disse billeder af jeres børn. Børnene elsker at finde sig selv på hjemmesiden, hvorfor et billede fra f.eks. en præmieoverrækkelse kan være guld værd.
Tag meget gerne billeder tæt på og i bredformat og høj opløsning, så beskærer vi dem selv inden de lægges op.
Tilladelsen gives via dine profilindstillinger på Holdsport profilen. Du krydser af i "Klubben må bruge billeder af mig i sin markedsføring" på din profil på Holdsport. Fik du det ikke gjort ved oprettelsen af profilen kan du gå ind på holdsport under din (spillerens) profil, vælge "Ændre dine personlige oplysninger, og herunder skrive "JA" i "Klubben må bruge billeder af mig i sin markedsføring".
På forhånd tak, vi glæder os til at bruge jeres fine billeder.
Rating point
Det blev pointeret at det er vigtigt overfor børnene at signalere at ratingpoint i sig selv ikke er interessante, og at de kun skal benyttes til at indplacere spillerne i relevante stævnerækker.
Ratingpoint i f m stævnetilmelding m.m. kan du læse mere om nederst på Stævnesiden HER.
Økonomi - Klubben bygger på frivilligt arbejde (Mark)
Uden hjælp fra spillere og forældre til f.eks. at afvikle Kegleturneringer m.v. vil klubben ikke kunne opretholde vores høje aktivitetsniveau og professionelle træning.
Derfor er det meget vigtigt at alle bidrager det I kan, blot en 2-3 timers vagt som man selv vælger engang imellem er en stor hjælp.
Frivillige opgaver udbydes via Smartplan, og vi glæder os meget til at høre fra dig efterhånden som der opstår nye opgaver. Der linkes til Smartplan fra forsiden af vores hjemmeside HER.
Hvis vi er så heldige at du selv, eller nogle i dit netværk vil være interesseret i at støtte en dynamisk klub håber Sponsorudvalget at høre fra dig – Se kontaktpersoner HER.
Bordtennisudstyr/Klubtøj (Palle)
Undlad at købe et startbat i en sportsforretning idet de oftest er uanvendelige til nybegyndere hvilket vil medvirke til, at du aldrig lærer en korrekt teknik. Du kan købe et specialudviklet startbat til en rigtig god pris gennem klubben, og øvrigt bordtennisudstyr kan bl.a. købes via BTEX.DK.
Du bør i alle kampsituationer optræde i vores røde klubtrøje som ud over battet er den vigtigste investering. Husk også hvis du benytter andre træningstrøjer mellem kampene, at skifte til klubtrøjen hvis du har spillet dig på præmiepodiet.
Læs mere om køb af klubtøj m.m. HER.
Orienter dig (Louis)
På klubbens hjemmeside HER finder du langt det meste information, og du kan finde svar på så godt som alt. Bliver du alligevel i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte et af Ungdomsudvalgets medlemmer HER.
Det er også på klubbens hjemmeside (og på Holdsport), at du finder klubbens forskellige kalendere med info om hvad der sker hvornår og f.ex. info om ændringer/aflysninger i træninger.
Her & Nu info får du via Holdsport, eller vores Facebookside HER, som altid opdateres med seneste nyt. Facebooksiden behøver du ikke at have en FB profil for at se, men du kan selvfølgelig kommentere m.v. på opslagene hvis du har en.
HGI Hillerød Bordtennisklub er bl.a. også på Twitter, Instagram og YouTube.
Ungdomsudvalg søger nye forældre
Klubben ønsker at udvide Ungdomsudvalget med en forælder til en forholdsvis ny spiller.
Er du interesseret i at blive en del af vores team som bl.a. står for sociale arrangementer, klubture m.v. vil vi glæde os til at modtage din henvendelse til én af udvalgets medlemmer som kan ses HER.
Pointstævneansvarlig Helle Brodersen, Træner Palle Rasmussen, Aktivitetsudvalg og Administrator Mark Zebitz, samt Stævneansvarlig Louis de Voss siger tusind tak til alle de fremmødte, som brugte en times tid en onsdag aften på at blive informeret om klubben og børnenes sport.
Forældre der deltog i mødet: Jakob (Christian Hyrdum), Lars (Bastian Uth), Elisabeth (Sara Petersen), Ulla (Tobias Henriksen), Peter (Hjalte Vejby), Lars (Alexander H Andersen), Asger (Peder Nicolaisen), Henrik (Rasmus Knudsen), Birgitte (Emil Christesen), Brian (Mathilde S Hansen).
AF: Louis de Voss.
VIL DU SPILLE I HILLERØD GI BORDTENNIS
Vi elsker bordtennis sporten, og vi elsker når vi kan få flere til at være med.
Hvad enten du er nybegynder, en gammel rotte,
eller måske et stort bordtennis talent,
så glæder vi os til at se dig i bordtennishallen i Royal Stage.
Læs meget gerne vores velkomst folder sæson 2024/2025 her [ link ]
PRØVETRÆNING
Ønsker du at meldes ind i klubben, så klik her
Ønsker du en prøvetræning i klubben, så klik her
Du bruger holdsport når du skal:
Når du skal se klubbens kampplaner eller ratinglisten . (login før du kan se den)
eller tilmelde dig til et dansk bordtennisstævne.
Se i øvrigt vores side om mange relevante stævner her .
Er du nyt medlem så skal du have licens (fås ved kontakt til medlemskasseren i klubben)
og oprette dig på BordtennisPortalen jfm. denne vejledning
Her samles alle informationer om bordtennis i Danmark.
Hvis du vide hvilken række du skal spille i ved et stævne, så find det her .
Bidrag med din tid til nemme opgaver i Royal Stage, og få både hygge, oplevelser og penge med hjem til klubben.
Vi får ca 100 kr/time, som udbetales halvårligt og ved fælles hjælp til at tjene over 20000 kr i 2024 (og endnu mere hvis DU også hjælper til).
Læs mere her Royal Stage Frivillig
Booking af vagter gennem dette system:
SmartPlan : royalstagefrivillig.smartplanapp.io
SmartPlan App : smartplan.dk/mobileApp
N B! For at forbedrede dig til opgaverne som frivillig i Royal Stage så holder der jævnligt kursus du skal deltage i inden din første vagt.
© Hillerød GI Bordtennis
Kongelige Scene · Milnersvej 39 · 3400 Hillerød