OPDATERET med aller sidste forlængede tilmeldingsfrist for overnatning, nu torsdag 20/9-18!
Traditionen tro arrangerer klubben en klubtur for alle til SISU-stævnet i Århus . Stævnet afvikles lørdag og søndag d. 13. og 14. oktober i Brabrandhallerne ved Århus, og spillere på ALLE niveauer og i ALLE aldre kan komme med. Det er således et stævne og en klubtur for både ungdomsspillere, seniorspillere, elitespillere samt motionister.
Vi bor et nyt sted, AARHUS HOSTEL, hvor alle spillere og trænere/coaches skal overnatte. Forældre og søskende er også velkomne.
For at sikre priser og tilgængelighed af værelser, har vi behov for en meget hurtig tilmelding på Klubmodulet via dette link!
Overnatning/mad Spillerne sover på 4-mandsværelser. Coachene bestemmer hvem der sover sammen.
Hver spiller tilmelder og betaler selv rækkerne til stævnet (se nedenfor).
Pris per spiller er kr. 800,- (hertil kommer udgift for transport). Prisen dækker:
For forældre og søskende koster ovenstående pakke:
Transport
Vi håber, at forældre vil hjælpe med kørsel til og fra Århus samt mellem overnatningssted og hal (meld dig gerne til). Hver chauffør aftaler pris og afgangstider med sine passagerer.
Efter tilmeldingen koordinerer klubben transport af deltagerne i forældrenes biler. Der afregnes direkte pr. vej med ”chaufføren”, da prisen afhænger af, om man kører over broen eller tager med færge, samt hvor mange man er i bilen! Vi henstiller til, at der afregnes kontant ved turens start af hensyn til alle parter.
Tilmelding
1. Tilmelding til selve stævnet skal ske via Bordtennisportalen (TILMELDINGSLINK). Snak med din træner om, hvilke rækker der passer til dig. Se invitationen HER. Klubbens tilmeldinger i rækkerne kan findes på vores Excelark, som opdateres løbende.
2. Tilmelding til klubturen (inkl. tilmelding til overnatning, morgenmad og frokost og information om kørselsmuligheder) og samtidig betaling skal ske via Klubmodulet.
Tilmeldingsfrist
DEADLINE til klubtursdelen er torsdag d. 20. september 2018 (forlænget fra 7/9).
– og tilmeldingsfrist til stævnet er fredag d. 5. oktober 2018.
Spørgsmål?
Kontakt Lotte J. Beck på 6160 2533 eller lotte.beck@live.dk
Udleveret A4 omkring klubturen
Vi glæder os til en hyggelig klubtur med masser af god bordtennis.
Håber vi ses,
Ungdomsudvalget
Lotte.
VIL DU SPILLE I HILLERØD GI BORDTENNIS
Vi elsker bordtennis sporten, og vi elsker når vi kan få flere til at være med.
Hvad enten du er nybegynder, en gammel rotte,
eller måske et stort bordtennis talent,
så glæder vi os til at se dig i bordtennishallen i Royal Stage.
Læs meget gerne vores velkomst folder sæson 2024/2025 her [ link ]
PRØVETRÆNING
Ønsker du at meldes ind i klubben, så klik her
Ønsker du en prøvetræning i klubben, så klik her
Du bruger holdsport når du skal:
Når du skal se klubbens kampplaner eller ratinglisten . (login før du kan se den)
eller tilmelde dig til et dansk bordtennisstævne.
Se i øvrigt vores side om mange relevante stævner her .
Er du nyt medlem så skal du have licens (fås ved kontakt til medlemskasseren i klubben)
og oprette dig på BordtennisPortalen jfm. denne vejledning
Her samles alle informationer om bordtennis i Danmark.
Hvis du vide hvilken række du skal spille i ved et stævne, så find det her .
Bidrag med din tid til nemme opgaver i Royal Stage, og få både hygge, oplevelser og penge med hjem til klubben.
Vi får ca 100 kr/time, som udbetales halvårligt og ved fælles hjælp til at tjene over 20000 kr i 2024 (og endnu mere hvis DU også hjælper til).
Læs mere her Royal Stage Frivillig
Booking af vagter gennem dette system:
SmartPlan : royalstagefrivillig.smartplanapp.io
SmartPlan App : smartplan.dk/mobileApp
N B! For at forbedrede dig til opgaverne som frivillig i Royal Stage så holder der jævnligt kursus du skal deltage i inden din første vagt.
© Hillerød GI Bordtennis
Kongelige Scene · Milnersvej 39 · 3400 Hillerød