Pointstævner i ØBTU

 

HGI Pointstævne info 2017-2018 

Bordtennis Pige

OPDATERET 20/3-18: POINTSTÆVNE FINALE

Lørdag den 21. april og søndag den 22. april 2018

i Valbyhallen, Julius Andersensvej 3, 2450 København SV

ØBTU´s sekretariat har placeret spillerne i 7 rækker (5 drengerækker og 2 pigerækker) efter placeringerne i sæsonens pointstævner, idet der dog er kigget på spillerens gennemsnitlige placering. Pigespillerne er indplaceret i både en pige- og i en drengerække.

Alle spillerne bliver delt op efter styrke i 5 rækker: Drenge A, B, C, D og E, ligesom der spilles 2 pigerækker: Pige A og B.

Der spilles i indledende puljer med 4-5 spillere i hver pulje. Nr. 1 og 2 i puljerne går videre til et A-slutspil, og de øvrige går videre til et B-slutspil.

Bemærk: TILMELDING/BETALING skal ske via Bordtennisportalen, SENEST ONSDAG DEN 18. APRIL 2018.

Vi opfordrer fra HGI Hillerød Bordtennisklubs side alle spillere der har deltaget i mindst et af sæsonens pointstævner til at stille op til pointstævne finalen. Det giver spillerne en rigtig god mulighed for at møde spillere som I ikke tidligere i sæsonen har mødt.
Pointstævnefinale 2018 ØBTU Spilledage og Starttider

LÆS mere om Superweekendens Pointstævnefinale og tilmelding via Bordtennisportalen hos ØBTU. Herudover kan du også se hvilken række du skal tilmelde dig i HER.

 

POINTSTÆVNER:

ØBTU’s pointstævner er en serie på 6 lokale stævner for begyndere, og man kan ikke være for ny til at deltage  🙂

Der spilles efter et system hvor spillerne hele tiden vil blive reguleret op og ned, så de spiller mod andre på deres eget niveau.

Ved første runde inddeles spillerne efter spillestyrke i puljer á 5-7 spillere. Der spilles alle mod alle i puljerne, og efter hver runde rykker nr. 1 og 2 en pulje op, og nr. sidst og næstsidst rykker en pulje ned til næste runde. Der er små præmiepokaler til vinderne fra hver pulje.

Der afvikles 2 runder før jul og 4 runder efter jul. Stævnerne afvikles på følgende datoer:

1: Sø.12/11 kl.11.00 Kignæshallen, Jægerspris

2: Lø.02/12 kl.10.00 Frederiksborgcentret, Hillerød

3: Lø.27/01 kl.11.00 Lillerødhallerne, Hal 4, Allerød

4: Sø.25/02 kl.10.00 Familiecentret Løvdal, Helsingør

5: Lø.10/03 kl.11.00 Lillerødhallerne, Hal 4, Allerød

6: Sø.25/03 kl.10.00 Frederiksborgcentret, Hillerød

Pointstævnerne afsluttes med et FINALESTÆVNE, som afvikles i Valbyhallen i weekenden 21. – 22. april 2018.

VIGTIGT: Sørg for altid at møde en halv time før starttidspunktet, og meld jer til hos stævneledelsen med det samme.

Sportstøj og indendørs sko er påkrævet og der må ikke spilles i hvide T-shirts og helst heller ikke i hvide shorts.

Man behøves ikke at deltage til alle stævner for at tilmelde sig. Desuden gælder det at hvis en klub får nye spillere i løbet af turneringen, kan disse straks spille med. Nye spillere indsættes, hvor disse efter skøn styrkemæssigt hører hjemme.

Når stævnerne kommer i gang kan man følge med i resultaterne på hjemmesiden hos Østdanmarks Bordtennis Union (ØBTU)  – følg link øverst på siden – HGI Hillerød Bordtennisklub tilhører KREDS 1.

Forældrene opfordres til at ringe sammen inden runderne og koordinere kørslen. Kontaktpersonen vil sørge for at sende en liste ud til alle tilmeldte, og stå for afholdelsen i HGI Hillerød Bordtennisklub. HGI vil endvidere sørge for at en træner tager med ud til så mange Pointstævner som muligt. I mange tilfælde vil dette være Pointstævnecoach Bastian Smith-Sivertsen samt for Skævinges spillere Martin Svenningsen. Vi håber at spillerne vil være behjælpelige med transport af trænerne.
Ved Pointstævner i Helsingør er det specielt vigtigt at køre sammen idet der er MEGET begrænset plads i hallen.

Tilmelding for jer som er medlemmer i HGI bedes rettet direkte pr. mail til jeres Pointstævnekontakt i HGI:

Helle Brodersen, Mobil 61661209, e-mail: Helle@3450.dk

I bedes ved tilmelding angive følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefon

Født dd-mm-yyyy

E-mail

Bemærk: Der er ingen egenbetaling for stævnerne idet de 75,- kr. betales af klubben, men da spillerne skal have licens for at deltage er det vigtigt at tilmelde sig via Helle så hun kan sørge for at licensen kommer på plads.

NYT om Pointstævnerne vil kunne følges på HGI’s hjemmeside, og på klubbens Facebookside.
‘Pointstævner i ØBTU’ har også deres egen Facebookside som I meget gerne må ‘Like” så I får info derfra også.  😉

SE ALLE TILMELDTE POINTSTÆVNESPILLERE 2017-18 HER.

Præmier ØBTU's Pointstævner 2016

Print Friendly, PDF & Email