Pointstævner og Pointjagt

 

HGI Pointstævne info 2016-2017 – OPDATERET 3/4-2017 med POINTSTÆVNEFINALE INVITATION.

Bordtennis Pige

 

Pointstævnerne afsluttes med et finalestævne, som afvikles i Valbyhallen i weekenden 22.-23. april 2017.

Drenge C, D og E samt pige A spillers lørdag
Drenge A og B samt pige B spilles søndag
ØBTU´s sekretariat har placerer spillerne i de 7 rækker efter placeringerne i sæsonens pointstævner, idet der dog er kigget på spillerens gennemsnitlige placering. Pige spillerne er indplaceret i både en pige- og i en drengerække.
Alle spillere der har deltaget i (mindst) et af sæsonens pointstævner kan deltage.
Bemærk til finalestævnet skal man tilmeldes via Bordtennisportalen senest d. 19. April. Det koster 75,- kr.

Læs mere om Pointstævnefinalen i indlægget på vores hjemmeside HER. 

Om Pointstævnerne

ØBTU’s pointstævner er en serie på 6 lokale stævner for begyndere, og man kan ikke være for ny til at deltage 😉 . Bemærk dog at pointstævnerne kun er åbne for drenge-, yngre drenge og puslingespillere, samt alle kvindelige ungdomsspillere. Nye herre juniorspillere henvises til holdturneringen.

Der spilles efter et system hvor spillerne hele tiden vil blive reguleret op og ned, så der spilles mod andre på eget niveau.

Ved første runde inddeles spillerne efter spillestyrke i puljer á 5-7 spillere. Der spilles alle mod alle i puljerne, og efter hver runde rykker nr. 1 og 2 en pulje op, og nr. sidst og næstsidst rykker en pulje ned til næste runde. Der er små præmiepokaler til vinderne fra hver pulje.

Der afvikles 2 runder før jul og 4 runder efter jul. Stævnerne afvikles på følgende datoer:

1: Sø.13/11 kl.10.00 Frederiksborgcentret, Hillerød

2: Lø.03/12 kl.10.00 Frederiksborgcentret, Hillerød

3: Sø.22/01 kl.11.00 Lillerødhallerne, Hal 4, Allerød

4: Lø.25/02 kl.10.00 Familiecentret Løvdal, Helsingør

5: Sø.19/03 kl.11.00 Lillerødhallerne, Hal 4, Allerød

6: Sø.02/04 kl.10.00 Familiecentret Løvdal, Helsingør

VIGTIGT: Sørg for altid at møde en halv time før starttidspunktet og meld jer til hos stævneledelsen med det samme.

Sportstøj og indendørs sko er påkrævet og der må ikke spilles i hvide T-shirts og helst heller ikke hvide shorts.

Man behøver ikke at deltage i alle stævner for at tilmelde sig. Desuden gælder det at hvis en klub får nye spillere i løbet af turneringen, kan disse straks spille med. Nye spillere indsættes, hvor disse efter skøn styrkemæssigt hører hjemme.

Når stævnerne kommer i gang kan man følge med i resultaterne på ØBTU’s hjemmeside – følg link øverst på ØBTU siden – HGI Hillerød Bordtennisklub tilhører KREDS 1.

Forældrene opfordres til at ringe sammen inden runderne og koordinere kørslen. Kontaktpersonen vil sørge for at sende en liste ud til alle tilmeldte, og stå for afholdelsen i HGI Hillerød Bordtennisklub. HGI vil endvidere sørge for at en træner tager med ud til så mange Pointstævner som muligt.

Jeres kontaktperson i HGI : Helle Brodersen, Mobil 61661209, e-mail: Helle@3450.dk

I bedes ved tilmelding angive følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefon

Født dd-mm-yyyy

E-mail

Bemærk: Der er ingen egenbetaling for stævnerne idet de 75 kr. betales af klubben, men da spillerne skal have licens for at deltage er det vigtigt at tilmelde sig til Helle så hun kan sørge for at licensen kommer på plads.

 

Præmier ØBTU's Pointstævner 2016

Print Friendly, PDF & Email