Kegleturnering

Kegleturnering den 6. oktober i FrederiksborgCentret er AFLYST

Dette arrangement er desværre aflyst pga for få tilmeldte hold, vi vender tilbage i marts 2019

HGI Bordtennis har hermed fornøjelsen at invitere til den 28. udgave af den traditionsrige efterårskegleturnering, som afholdes i bordtennisklubbens egne lokaler på 1. sal i FrederiksborgCentret. 

Arrangementet, som afholdes på én dag, og tilrettelægges således, at der kan deltage op til 48 hold, og hvis I gerne vil have
indflydelse på jeres spilletidspunkt, opfordrer vi til, at I tilmelder jer hurtigst muligt.


Turneringen

Reglerne er ganske enkle. Hvert hold består af 3 spillere. I hver match har hver enkelt spiller 6 kast, og de 3 spilleres opnåede point indgår i holdets samlede score.
De deltagende hold inddeles i puljer med 6 hold, hvor alle hold får 5 holdkampe. Det hold, der opnår flest point, er vinder af puljen og går videre til de afsluttende kampe. Mindst de 2 bedste taberhold (med flest point) går også videre. 

Puljekampene afvikles i tidsrummet kl. 09.00 til kl. 20.00 ved fuldt antal deltagende hold. 

Tidspunkter er som følger: Lørdag den 6. oktober kl. 09.00, kl. 11.45, kl. 14.30 og kl. 17.15.
De afsluttende kampe vil blive afviklet umiddelbart efter, og hvis der er 48 deltagende hold, vil finalen
blive afviklet kl. 21.10.

Puljeskemaer med spilletidspunkt udsendes mandag før turneringsstart

Ved tilmeldingen bedes I oplyse, hvornår I kan spille, og hvis I har specielle ønsker for, hvem I gerne vil spille imod eller lignende, så vil vi ved tilrettelæggelsen prøve at tage højde for det.

Der er præmier til alle puljevindere, og i finalerne er der præmier til de 4 bedste hold, samt en vandrepokal til turneringens vinderhold.

Udfordr dine kollegaer, venner, m.fl.
Vi opfordrer alle deltagere til at komme og konkurrere på keglebanen mod kollegaer, venner, familie mv. I kan lave udfordringer fx på HGI Kegleturneringsfacebookgruppe.

Pris og forplejning
Turneringen koster 480 kr. pr. tilmeldt hold, inklusiv 3 stk. smørrebrød til hver deltagende spiller. Der er mulighed for at tilkøbe ekstra smørrebrød ved
tilmeldingen, men ikke under selve turneringen. Heppekor og fans er meget velkomne.

Læg mærke til prisen – vi prøver noget nyt denne gang!

Tilmelding
Holdtilmelding og billetkøb foregår via Billetsystemet Place2book, hvor man angiver
antal hold, holdnavn(e), ønsket starttid(er), kontaktperson, adresse, e-mail, telefon samt evt. ekstra antal smørrebrød til holdet.

Deadline er den 28. september 2018.

På godt gensyn.
Kegleudvalget i HGI Bordtennis
E-mail: Kegleturnering@hgibordtennis.dk

Hvis du vil hjælpe som frivillige ved kegleturneringen så hop ind på vores SmartPlan her  [Link]